اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج

سنندج خ.پاسداران ابتدای بلوار توحید جنب اداره اوقاف 08733292354

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج

سنندج خ.پاسداران ابتدای بلوار توحید جنب اداره اوقاف 08733292354

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

در هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان صورت می گیرد؛عضویت رایگان از علاقمندان در کتابخانه های عمومی استان کردستانبه مناسبت برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان، از علاقمندان به صورت رایگان در کتابخانه های عمومی عضوگیری می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان در گفت و گو با روابط عمومی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر این اساس علاقمندان می تواند با مراجعه به غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی که در ورودی اول سمت راست نمایشگاه واقع شده در این نهاد برای مدت یک سال به صورت رایگان عضو شوند.

محمد عبدالملکی عنوان کرد: افراد متقاضی به منظور عضویت باید پس از دریافت فرم و تکمیل، آن را به کتابداران مستقر در غرفه تحویل دهند و برای تکمیل مراحل پایانی ثبت نام به کتابخانه مورد نظر خود درسراسر استان مراجعه کنند.

وی گفت: کارت صادر شده از سوی کتابخانه های عمومی برای علاقمندان و ثبت نام کنندگان به صورت سراسری است به نحوی که افراد می توانند از تمام کتابخانه های کشور کتاب به امانت بگیریند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان بیان داشت: کتابداران کتابخانه های عمومی استان کردستان در دو شیفت صبح و بعدظهر تا اختتامیه نمایشگاه در روز 23 مهرماه آماده عضوگیری از علاقمندان هستند.

عبدالملکی گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی با فعالیت ها و برنامه های کتابخانه های عمومی است و از اقشار مختلف دعوت به عمل می آید از این غرفه این نهاد فرهنگی بازدید به عمل آورند.

وی با اشاره به برنامه های دیگر کتابخانه های عمومی استان کردستان در هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان، عنوان کرد: برگزاری نشست های قصه گویی ویژه کودکان، مسابقه نقاشی و کتابخوانی برخی از این برنامه هاست.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان خاطرنشان کرد: استان کردستان دارای 78 باب کتابخانه عمومی است که از این تعداد 50 باب نهادی و بقیه مشارکتی به شمار می رود.

وی تعداد اعضای کتابخانه های عمومی را بالغ بر 38 هزار عضو برشمرد و افزود: در حال حاضر 780 هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی استان کردستان در دسترس همگان قرار دارد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۷ ، ۰۸:۳۳
الف بهرامی

با ارائه ۴ اثر؛

کتاب‌های طرح کتاب‌خوان مهرماه ۱۳۹۷ معرفی شد

کتابخوان مهر 1395

کتاب‌های «توجیه المسائل کربلا»، «کتابچه فروتن آشپزی»، «لالا لالا عروسک جان» و «موریس و کتاب‌های پرنده» به عنوان آثار ارائه شده در طرح کتاب‌خوان مهر ماه، معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح کتاب‌خوان مهر ماه با معرفی کتاب‌های «توجیه المسائل کربلا» نوشته سید علی اصغر علوی، «کتابچه فروتن آشپزی» نوشته مینو امیرقاسمی، «لالا لالا عروسک جان» سروده اسدالله شعبانی و «موریس و کتاب‌های پرنده» نوشته ویلیام جویس با ترجمه فرمهر منجزی، برای علاقه‌مندان مطالعه و کتابخوانی معرفی شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۷ ، ۰۸:۱۰
الف بهرامی