اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج

سنندج خ.پاسداران ابتدای بلوار توحید جنب اداره اوقاف 08733292354

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج

سنندج خ.پاسداران ابتدای بلوار توحید جنب اداره اوقاف 08733292354

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان از فعالیت دو کتابخانه شهرستان سنندج در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

دکتر اسماعیل احمدی


اسماعیل احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک ایام عید و نوروز، گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و در راستای رفاه حال همشهریان و همچنین مسافران نوروز دو کتابخانه عمومی در سنندج فعال هستند.

وی ادامه داد: کتابخانه های عمومی فردوسی و شهید مطهری سنندج در ایام نوروز از تاریخ دوم تا دوازدهم فروردین از ساعت ۸ صبح تا ۸ عصر باز می باشد و آماده ارائه خدمت به همشهریان محترم سنندج می باشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان افزود: این دو کتابخانه عمومی در شهرستان سنندج با در اختیار داشتن منابع متنوع و همچنین فضای مناسب بهترین مکان برای مطالعه در ایام تعطیلات نوروزی به شمار می رود.

وی یادآور شد: با توجه به آغاز تعطیلات سال نو و همچنین وجود وقت آزاد انتظار می رود که مردم فرهنگ دوست استان کردستان نسبت به کتاب و کتابخوانی توجهی ویژه داشته باشند.

احمدی تلاش برای تسهیل در دسترسی مردم به کتاب را یکی از اولویت های مهم عنوان کرد و افزود: دو بخش دولتی و خصوصی باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند و زمینه برای دسترسی بهتر مردم به کتاب فراهم کنند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۸
الف بهرامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی